Soalan BIKIN PANAS!!






Raya Haji pun nak balik kampung.
Buat ape balik?
Sy ni tak pernah balik raya haji kat kampung tau.


Pedulik apa aku ko penah raye kat kampung ke tak.
Ade aku kesah??
Yang ko tanak balik raye kat kampung tu nape??

Ko tanye aku buat ape balik??
Aku ni masih ade mak abah kat kampung tu.
Tak cuti memang payah la nak balik
Dah cuti, raya pulak tu balik la
Kumpul ramai2 adik-beradik sume
Jangan la buat mak abah tu sedih
Penat beranak ramai2 tapi tak nampak pun hasilnye.
Pandang muke mak abah
Dapat pahala tau!

Tolong jangan mempertikaikan kenapa aku bersungguh nak balik kampung bila cuti.

13 comments:

♥chentaMAYA™ said...

kenape dy bertanye sedemikian~
hee~

dah name RAYA!

soo~~

RAYA la!kan?
hee~

Cik N said...

chentaMAYA: dengki la tuu...x penah raye kt kampung..hukhuk

futbolmaster said...

betul2...ntah aper2 r org tu...bukan tpt dier raya haji lg meriah ker????

saya lah said...

dia nak raya kat mekah tuuuuu

Cik N said...

futbolmaster: tpt dier?? di manakah tempat die?? wakaka ;p


saya lah: ye kot...sungguh sukar difahami...hmm

Mr.Clive said...

cantek sekali counter-argument anda!setuju amatlah setuju! :D

Cik N said...

Mr.Clive: kalau x setuju aku bakaq blog hang ;p

~@k1 is @utuMn!~ said...

cik N~
aneh la anda dikelilingi olh bkn manusia... dorg 2 sah xde perOt ngn ati kn??
wehh..
pelik ak ad mangkOk tny soklan cm 2!

Cik N said...

aki: kasihanilah daku...hukhuk

futbolmaster said...

kelantan la...

Cik N said...

futbolmaster: lex r jgn serius sgt..saje jek wt2 tatau....

♥Hernee Nazir♥ said...

suka ati la ek..hehehe

Cik N said...

:a:

 

pepatungkristal.blogspot.com Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez | Distributed by eFree Blogger Help