Panadol



OMG!
OMG!
OMG!


"Seorang pramugari menelan terlalu banyak Panadol semasa kedatangan haid kerana tugasnya perlu berdiri sepanjang masa penerbangan. Dia kini baru berumur 30-an tetapi sudah perlu menjalani rawatan buah pinggang (dialisis) setiap bulan"


Abes tu kalau sakit cane...
doctor bukan bagi MC pun...


copy cat di sini....



9 comments:

sukiminna said...

mmg xelok pun panadol.
tu dadah tahan sakit je kan.mesti ade side effect punye.mkn bukn baik pun demam cuma kurang rasa skit.

mkn la pada2..ikut cdgn Dr.bukan makan byk2 mcm pramugari ni buat.

cEro said...

slama aku idup nih byk dh telan panadol..
asalkan tau dos2 yg dibenarkan, kita dpat kawal sume tuh...
yeah!!!

e_ja said...

hmm apa jnis ubat pun kita mesti ambik dgn dos yg telah ditetapkan..insyAllah klau mkn ikut sukatan yg betul xde apalah kot..huhu..

Cik N said...

huhuuu...baik...sy menurut perintah ;)

futbolmaster said...

betul3 (nada upin&ipin)

MsAnisSyahirah said...

makan boleh, insyaAllah..

tapi jangan kerap la..

kerap yang bawak sengsare...

hihi...

tapi sekarang, dah kurang makan panadol, sebab dah nampak kesan ubat tu walaupun ikut dos yang ditetapkan...

tapi kesan tu bergantung kepade individu kan?

hihi...

Forever Me said...

cik n..tuh ubt pebret aku tuh... huhuh takot seyh...

Cik N said...

futbolmaster:.....kalau dah 2 biji kesannye th utk 1 jam je cane? entahla...


MsAnisSyahirah:.....kalau dh byk sgt amek lame2 jd xde effect. so btr jgn biasekan....

Cik N said...

Forever Me:.....samela kite. takde tu alamat tak jadi la keje..hukhuk

 

pepatungkristal.blogspot.com Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez | Distributed by eFree Blogger Help