Tamat sudah tempoh berkabung



Ini adalah sesi lepas geram.
Sila abaikan jika tak nak amek tau.
No hard feelings

Bila dapat thesis yang dah disemak
Aku rase nak campak je bende tu jauh2
Biar la masuk lombong ke
Sampai laut kene makan gn penyu ke
Berdarah mata tengok
Ati ni lagi la bernanah dah

Issue ni takde kaitan dengan supervisor aku
Selaku 1st examiner.
Die takde masalah sebab die tau ape yang aku buat
Apa yang berlaku
"The making of...."

Langsung tak faham
Dengan 2nd examiner
Boleh tak die reject result aku
n letak notes
"Seriously u should discuss your result with your supervisor"
kat 1st page result
tanpa baca discussion kat page belakang.

1st examiner ok je
Kenapa dengan dia jadi sampai camtu??
Aku yang tak faham ape dia nak
Or dia tak faham apa yang aku buat??
Dah sah2 marks aku banyak kene deduct.
Tinggal berape je??

Satu lagi yg buat aku bengang
"Did u see your supervisor?"

Memang aku jumpe SV aku
Tapi die tak sempat langsung nak check ape yg aku buat
Aku faham die betul2 busy dengan exam
Marking paper student asasi lagi
Dr Faridah pun faham

Tapi tu x bermaksud
Aku tak boleh produce something good

The point is..
Kenapa dengan SV sendiri takde masalah
Dengan dia bermasalah pulak??

Dah la tak kenal dia siapa...
Arrgghhhh...!!!!

Arini taknak sedih2 dah
Akan ku jejak 2nd examiner tu
Sampai lubang cacing!




2 comments:

futbolmaster said...

saya nak join cr dier!!!

Anonymous said...

Die xdela..plg awalpun jumaat ni baru bley jumpe..hukhuk

Daisypath Anniversary tickers
 

pepatungkristal.blogspot.com Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez | Distributed by eFree Blogger Help