Diam2 ubi berisi..



Baru accept friend request dari kawan masa sekolah dulu.
Lepas SPM terus tak contact.
Almost 7 years. Lame tu..

Bila masa dia kahwin?
Tibe2 dah dapat baby. OMG...
Sibuk sangat la konon belajar
Merantau, sampai orang kampung kawen pun tatau.


I can c her mom's eyes.. 


Tiba2 teringat
Some of my teachers dulu pernah kata
Sape yang diam2 tak 'merendek' masa sekolah
Dia tu la yang akan kawen dulu...
Cam bias jek statement...

7 comments:

MsAnisSyahirah said...

huhu...

comelnye baby itu...

Lyn Yusoff said...

Sape yang diam2 tak 'merendek' masa sekolah
Dia tu la yang akan kawen dulu...

*i suka statement tuh.. yg i ni sbuk bebenor smpi lum kawin lagi.. hehehe

Cik N said...

Anis:.....rs nak cubit pipi yg tembam tu. geramm!!

Lyn:.....haha betul la ckp cikgu i tu..dah byk bukti. biasenye kawen ni dpends pd lelaki xcept kalau perempuan sanggup langgar adat g masuk meminang lelaki..;p

futbolmaster said...

pa dia ntah(kal,2009)

Cik N said...

futbolmaster:.....pa dia ntah is forbidden!!

Liyana said...

tomeynya baby

Cik N said...

ya...baby mmg comel!!
kite plg comel ms baby la kan..?? hehe...

 

pepatungkristal.blogspot.com Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez | Distributed by eFree Blogger Help