Diam2 ubi berisi..



Baru accept friend request dari kawan masa sekolah dulu.
Lepas SPM terus tak contact.
Almost 7 years. Lame tu..

Bila masa dia kahwin?
Tibe2 dah dapat baby. OMG...
Sibuk sangat la konon belajar
Merantau, sampai orang kampung kawen pun tatau.


I can c her mom's eyes.. 


Tiba2 teringat
Some of my teachers dulu pernah kata
Sape yang diam2 tak 'merendek' masa sekolah
Dia tu la yang akan kawen dulu...
Cam bias jek statement...

7 comments:

MsAnisSyahirah said...

huhu...

comelnye baby itu...

Lyn Yusoff said...

Sape yang diam2 tak 'merendek' masa sekolah
Dia tu la yang akan kawen dulu...

*i suka statement tuh.. yg i ni sbuk bebenor smpi lum kawin lagi.. hehehe

Anonymous said...

Anis:.....rs nak cubit pipi yg tembam tu. geramm!!

Lyn:.....haha betul la ckp cikgu i tu..dah byk bukti. biasenye kawen ni dpends pd lelaki xcept kalau perempuan sanggup langgar adat g masuk meminang lelaki..;p

futbolmaster said...

pa dia ntah(kal,2009)

Anonymous said...

futbolmaster:.....pa dia ntah is forbidden!!

Liyana said...

tomeynya baby

Anonymous said...

ya...baby mmg comel!!
kite plg comel ms baby la kan..?? hehe...

 

pepatungkristal.blogspot.com Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez | Distributed by eFree Blogger Help