Tetamu yg tak diundang...Syawal ke-6




Cik Yam tak senang duduk. Awal2 pagi dah riuh sereban.

Rupanya ada tetamu yang tak diundang...

2 ekor ayam dia dah muntahkan. Yang kat dalam perut tak tau la ada bape lagi...
Panjang kan? Aku rase dalam 7-8 kaki..
Dengan kain gombang tu wat operasi..naseb bek tak terlucut

Cantik...tp terpaksa tamatkan riwayatnya..tak dapat gunakan cara lain.. 


Ada niat nak call bomba tapi bila fikir balik tak jadi la... bila bomba sampai 45 minit kemudian tak tau la bende tu dah sampai mane..



8 comments:

chentaMAYA said...

gerun gua tgk!

futbolmaster said...

haha. bunuh pki apa? adik kan tu yg pki pelikat tuh?

budinol said...

hah. jgn lupa siang kulit dia buat handbag.

Cik N said...

@chentaMAYA

gua nk snap pic tu lg gerun!

Cik N said...

@futbolmaster
adik bangun tido x smpt cuci muke terus je g sergah bende tu...

@budin
alamak lupe r...dh potong kecik2 wt sup

enjelinajolipit said...

oh! pingsan!!!!

raxm raxis said...

lawa ular...haha :)

Cik N said...

@raxm raxis

mmg lawa..;)

 

pepatungkristal.blogspot.com Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez | Distributed by eFree Blogger Help