Pencuri kelapa...


Sebab kerja
aku terlepas satu kejadian yang jarang2 berlaku
kat kampung aku yang aman damai tu.

Sorang lelaki yang didakwa 'mat pet'
telah mencilok kelapa sawit milik orang kampung.
Dah lame dah dia wat keje ni
sampai ade detective datang menyamar jadi pekebun
sebab nak tangkap mamat ni.
Bila dah dpt tangkap ape lagi
merasa la penumbuk dan penyepak free dari orang2 kampung
yang memang dah lame giler bengang dengan pencuri kelapa tu.

Moral of d story:
Jangan ambil hak orang tanpa kebenaran. Kalau x kene belasah conform kene santet!

Cari rezeki yang halal....kikikiiii


9 comments:

cEro said...

1st...
hahaha, ade gak ek mat pet curi kelapa skang...
dah terdesak arr tu...

theSkycrapper said...

mcm2 kan..getah pun selalu gak..pernah tgk vid yg pencuri getah tu di paksa makan getah tu?..ngeri aku tgk..kalau curi kasut kena paksa mkn kasut la mcm ni..kalau kereta?..ayo..

enjelinajolipit said...

tu ke pencurinya? yg pakai baju coklat tuh? gila ah desperate!

Cik N said...

mmg terdesak sgt2. kalau x xdela umah jiran aku kene masuk pencuri pastu yg ilangnye tong gas. hahaha...lawak r...

Cik N said...

skycrapper: getah kurg la plk dgr coz busuk kowt..huhuu
gilerr mkn getah uish aku dgr je pun dah takooott!!

Cik N said...

enjelina: cheq curik kopiii...kalau kene mkn kopi xpe ok la cket dr mkn getah

futbolmaster said...

oooooooooo

Tihara said...

aku tgk promo die ak dah tahu..mmg hampehh..bukan nak kutuk filem Melayu tp ntah la mau ckap pun payah..speechless..lg menambahkan spesies rempit ade lerr..

Cik N said...

Cik Tihara salah tempat la comment..haha nevermind.

Yup xde mesej la cite tu...nak kasi mat rempit lagi bangga ade r..huhuu

 

pepatungkristal.blogspot.com Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez | Distributed by eFree Blogger Help