Macam2....





Jahilnya si bapa.... [akad sambil pandu kereta]

7 comments:

futbolmaster said...

isu nie hangat giler skrg hehehehe...sengal r...tu la konon alim sgt..ikut mazhab maner ntah

shukjessa said...

ni sebab salah belajar agama la ni. orang belajar agama pergilah ke masjid, ni konon belajar dgn guru dekat rumah-rumah tertutup.

pastu ble plak tabley pk logik nak kawen anak yg ntah dah baligh ke blum. gile btul

Cik N said...

futbolmaster: mane tak hangat budak sekolah pun tau syarat sah nikah...ni org yang dah nikah bertahun2 masih bengap lagi

Cik N said...

shukjessa: sengal. kan dah byk kes ajaran sesat skrg ni boleh plak masih nak join bende2 karut camtu. kesian budak tu..huhuuu

~♥ iella ♥~ said...

manusia kt dunia nie makin macam2 jadinya...Nie tandanya kiamat makin hampir....

Cik N said...

huuuu....sbb fikir pasal kiamat macam2 bende nak buat cepat. tapi xde rezeki..

Cik N said...

huuuu....sbb fikir pasal kiamat macam2 bende nak buat cepat. tapi xde rezeki..

 

pepatungkristal.blogspot.com Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez | Distributed by eFree Blogger Help