I wonder why...





Apesal abah aku suke sangat tengok wrestling?


6 comments:

Shukjessa said...

hehe persoalan ini samalah juga dengan bertanya diri, kenapa aku suka tengok Na O Mei? kenapa aku suka tengok cerita Nur kasih? kenapa aku suka tengok cerita bawang putih bawang merah?

semua tu lakonan sama macam wrestling, cuma wrestling lakonan drama bentuk aksi, teknik, keganasan, which suit with man's nature.

tp pada aku, aku ske kan aksi live dan bukan lakonan, so aku dah beralih arah dari wrestling ke MMA (mix martial arts) yg lebih real huaha

cEro said...

hahaha, jawapannya sama dgn soalan 'kenapa pompuan suka shopping?'..
terapeutik..

theSkycrapper said...

(nak jwb stail bdk2 ni jgk)jawapannya sama mcm soalan: kenapa saya suka rumah saya?..
sebab dia best..

Anonymous said...

hahahaaaaa....korg memang besh!!
xpela biar la abah aku suke tgk wresling dr suke tgk bende lain yg boleh mengundang kontroversi...:p

futbolmaster said...

xpham..hahaha

Anonymous said...

futbolmaster: kontroversi x baik utk kesihatan...

Daisypath Anniversary tickers
 

pepatungkristal.blogspot.com Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez | Distributed by eFree Blogger Help