Sape nak teman saya bersukan?


Saya nak kurus macam
Nasha Aziz


dan Lisa Surihani...

10 comments:

luvly mya said...

nak kurus macam diorg jugak.ehehe

Cik N said...

hahaha..jum mya. but mk sure sihat la jgn kurus keding tp sakit..huhuu

enjelinajolipit said...

saya nak gemok mcm jue aziz

futbolmaster said...

girls~haisyy

theSkycrapper said...

saya dah kurus (perasan)..tapi kalau nak bersukan boleh je..kau dok mana ha?..

shukjessa said...

ko bukan dah kurus ke N, nak kurus lagi hehe?

kalau aku kurus macam lisa mesti awek lari hahaha

Cik N said...

enjelinajolie:
hahaaa..jue aziz chubby tp cute! boleh2 ;)

Cik N said...

futbolmaster:
alaaa laki pun tgk badan laki lain tough mesti nk jadi camtu gak..;p

Cik N said...

skyscrapper:
hahahaha..ko memang penuh perasaan..
x dapek la...aku kt johor

Cik N said...

shuk:
kurus lagi la cam dorg pakai ape pun canteekk jek.
laki mane bley kurus2 x defensive r..hahaha

 

pepatungkristal.blogspot.com Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez | Distributed by eFree Blogger Help