Katakan tidak pada Nescafe...;p


Ada yang tau.
Ada yang tak tau.
Atau dah tau
Tapi buat2 tak tau...

Aku alah dengan caffeine. 
Pening kepala.
Paling dasyat kesannya nescafe



Paling kureng teh.
But still memeningkan gak...

Ade post menarik aku baca.
Nak share.
Kalau nak info click kat bawah ni..





11 comments:

Mr PenyuBiru said...

aku plak sakit perut kalu pekena nes pepagi

futbolmaster said...

saya alah kepada bola =p

msanissyahirah said...

ya, jangan minum nescafe..

akibat yg bahaye..

huhu...

Forever Me said...

ko mmg kne minum air suam je...huhu jge2 t de yg bg ko minum nes smate2 nk seksa ko...hihi burok sgka btol aku...huhu...take care la beb...

Cik N said...

Mr PenyuBiru:.....normal kot sakit perut minum nes. housemate akupun camtu gak tp minum gak sedap punye psl.


futbolmaster:.....bola jaring ke..??

Cik N said...

msanissyahirah:.....thnx 4 d info ;)


Forever Me:.....waahhh kekurangan asam jawa la tu. srius beb aku ni x sesuai bende2 mahal2 ni. plg kuat pun air sirap jek..;p

Forever Me said...

...senang laki ko t..bg minum air sirap je...hihi...

Cik N said...

hah tau xpe..harus sujud syukur dpt bini cam aku ni..wakaka ;p

Lyn Yusoff said...

Lyn pun tak minum nescafe..
kt umah pun mmg tak pernah beli..
pening pala..

Izan said...

sama la kita.. saya pun kalau minum kopi sakit pale.. migrain. doktor nasihatkan kurangkan atau kalau boleh jgn ambil langsung kopi, teh, coklat. tp kekadang cokolat tu tak boleh kalau tak makan. makan la jugak pastu kalau sakit pale tanggung sendiri. huhuhuhuh

Cik N said...

Lyn Yusoff:.....kita serupa..lalala

Izan:....kalau migrain mkn coklat pening pale ke? baru tau nape sy kalau mkn coklat lbh2 pening pale..hukhuk

 

pepatungkristal.blogspot.com Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez | Distributed by eFree Blogger Help