Happy Birthday....



Bertambah lagi umur housemate ku yang merangkap roomate ni...
Suke suke suke. Tak la rase diri ni tua sangat.
Ada gak orang yang lebih kurang sebaya jek..

Mari menyanyi lagu besday version orang2 beriman...

Allah selamatkan kamu....
     Allah selamatkan kamu....
          Allah selamatkan adik comel saya....
               Allah selamatkan kamu....... 

Hadiah postpone ek..package sekali dengan present kawin..
Doa tu jgn asyik kepit Shark jer......ooOOpppsss!!! 


Jaga diri..hiasi peribadi...
Waahhh pesanan...very d akak2 solehah gitu
 

6 comments:

Forever Me said...

hahaha...betol ke? wani dgn shark..kuingat sekadar sandiwara..rupa2nya benar..hahahha...tahniah wani..kim slam kt wani...

Cik N said...

weh gossip jela....
cane die nk dpt org lain kalau dok dgn shark je..
tu r aku kate jgn duk kepit shark tu je.. shark tu dah la gagah..haha seriau mak nyah haha ;p

Forever Me said...

euwww...huhuh oo sekadar gosipan eh...hmmm...aku pon memain je...hihi

Cik N said...

kalau betul pun pe salahnyer..same2 single...haha bengang wanie ;p

one-ny said...

waaaaaaa...diriku baru membaca blog mu wahai rumate ku...tq2..very de touching...huhu..tp..kenapakah nama shark di sebut2? x da jodoh..kitorg da lame clash~ lalalala..ahaks! so sesape yg single..ensem..n kaya..do contact me..jom kapel! ahaks! very the desperado

Cik N said...

one-ny:.....waahh gitu?? haha
dukacita dimaklumkan takde readers blog ni yg single, nsem n kaya. kalau nsem x single. kalau single plk x kaye...huhuuu

 

pepatungkristal.blogspot.com Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez | Distributed by eFree Blogger Help