Ade perbezaan??


Dok godek2 lappy ni terjumpe pulak gambar2 lama...
Takdela lame sangatpun. 3 tahun yang lepas jer....


Boleh tengok tarikh bile gambar ni diambil.
Final sem diploma.
Sangat
Sangat
Sangat
Tembam!!!
Mate pun jadi sepet kene penyek dengan pipi yang montel tu!



Kerana kesengsaraan menjalani hidup sebagai pelajar degree.... (ayat nak sadis jek..)
Sume lemak2 yang dah bertahun-tahun terkumpul tu ilang tatau g mane.
Nasib bek tak sume tercicir ade gak yg masih melekat kat pipi ni ha...
So bley la cik N maintain cOmey...teeetttt!!!   (^_^)V



6 comments:

Forever Me said...

hahahha, t aku post kt blog aku wajah2 mu yg dolu2...kasi igt sejarah cket..hhehe

Cik N said...

wajah2 comel....;p

futbolmaster said...

comel?????

Cik N said...

ade je yg x puas ati gn org2 comel ni..hmmm ;p

Forever Me said...

comel r tuh bro...bodek2 r cket...t muncung t..hahahah...

Cik N said...

yup2 understanding hg hanaaa...;D

 

pepatungkristal.blogspot.com Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez | Distributed by eFree Blogger Help